Superr Girll


today
Friday, November 23, 2012 | 7:51 PM | 0 Words
Hai,assalamualaikum :')

aku harap sangat aku lebih tenang harini. tapi pagi-pagi ni tak tenang. haha, bangun-bangun tidur takde orang dekat rumah. peliknya -.- gelap gelita. aku ingat ada abah. abah pun hilang sama dengan ibu. erghh. tension.  macam hidup bujang. haha, hmm, baru tadi abah balik bawak balik nasik lemak. tapi,abah lambat ahh. dah makan tadi :) hmm,kenyang dah. abah suruh makan? haha, karang lah. for lunch. haha, kenyang lah :D hmm, semalam tuu :') ahh,sedih ceritanya. Harap harini lebih better :D yes go! go! mia kan comel :D hmm, macam takde kena-mengena -.- ekculi,tengah tengok Ytube ni, haha. what? aku ni tak habis-habis Ytube je? haha, tu lah masa aku habiskan. dengan Ytube je. bosan ahh~

taklama lagi dah start sekolah. haha. memang sekejap je. lagi sebulan kot nak start sekolah. sedihnya :/ kena study hard for Spm. menakutkan. harap boleh buat yang terbaik :) Mia can du'it! Ergh. tension i nyahh~ hmm, ekculi lagi,aku rindu ahh kawan-kawan dekat asrama :/ lamanya tak jumpa dorang :( hmm, hehe/ okaylah. IMISHYOUGAISSS :')



-Past- | -New-