Superr Girll


Ytube di malam hari
Tuesday, November 20, 2012 | 7:59 AM | 0 Words

Haha,so boring bila malam. Hmm,eh rajin pulak aku nak mengapdet. haha, malam-malam ni kerja aku Ytube jelah memanjang tambah dengan peshhbuk dengan twitter awesoome aumm~ menggedik aku malam-malam. eh,kisah pulak? jangan marah-marah. cmileeeeeeeeeee :') k stop,aku sakit hati betul lah kalau ada orang nak berdengko-dengki ni. hah,kan dah keluar slank lain. *act typo* hmm, Yknow? kereta mak aku kena renjis air menatang kuning and aku taktahu tu ada muslihat atau just 'air kuning'. Lepastu, segala surat dekat mailbox ada orang ambik then koyak-koyak.And latest,ada orang mengadu kedai ayah aku takde lesen. Wey,mulut jaga. Perangai serious macam budak-budak. And ayah mak and kawan-kawan ayah aku memang dah aim pakcik tu. Eh! dah tua lah wey,perangai nau'zubillah. Hasut orang taknak kawan ayah aku? eh go on lah wey! Ayah aku sebelum dia nak buat somethg dia pikir lah, takkanlah dia nak bukak kedai sat g lesen takde? hello. ergh. marah ni. Hmph,so kepada 'pakcik' tersebut sebelum saya sebagai anak kepada En Mat ni memukul cermin kereta anda,meragut beg tangan isteri anda,menculik anak-anak anda, TOLONGLAH JANGAN KACAU FAMILY SAYA.JAGA LIFE PAKCIK SENDIRI. HOK ALOHH~
And this,sempena aku tengok Ytube,terpikat dekat satu video ni. Ermmmm gerram. comel doq! hahaha, this :)





-Past- | -New-